Recenzije igrica

Assassin's Creed

Recenzija igrice

Gaming, Recenzije igrica | Recenzije | 27.02.2020

Po prvi put otvaram temu vezanu za recenziju neke igrice. Izabrao sam meni licno omiljenu Assassin's Creed sve delove.

Za one koji ne znaju igrica je pravljena iskljucimo u proslosti u vreme templara tako je i prvi deo izasao 2007 godine i radnja je smestena u Jerusalimu. Igrica prati lika koji ulazi u animus koji ga vraca u proslost gde se on bori za pravdu kao Assassin's. Da bi postao Assassin's mora da odradi dosta tezik zadataka kako bi dobio svoje mesto medju njima i nastavio dalje. Prva tri dela kao i deo Brotherhood gde se zavrsava sa Revalations su povezani. S toga ako bi hteli da krenete da igrate igricu morate poceti od samog pocetka kako bi vam prica bila jasnija. Posle toga nam dolaze i nastavci kao sto su: Assassin's Creed Liberation,Assassin's Creed Black Flag, Assassin's Creed Rouge,Assassin's Creed Unity,Assassin's Creed Syndicate,Assassin's Creed Origins,Assassin's Creed Odyssey.

Kod ove igrice mi se najvise svidela prica pa tek onda grafika. Grafika je dobro uradjena s obzirom kad je prvi deo izasao, a da ne pricamo o novijim delovime koji vas u bukvalnom smislu uvuku u igricu i kao da ste deo igrice.Ja licno volim ovakav tip igrice jer je prica dosta slozena, pa cak i ovi nastavci koji su vezani za sebe imaju dobru pricu. Po meni najbolji deo je Unity iz razloga sto u tom delu imate mnogo raznih oruzija,kao i mnoge druge nacine kako da presvucete vaseg lika. A deo koji mi se najmanje svideo jeste Syndicate, u ovom delu nisu ispunili ocekivanja mnogih. Syndicate nije slozen kao i prethodni delovi.

Sve u svemu ova igrica od mene ima cistu 10.

Za sad nisam probao Origins i Odyssey jer ne mogu naci link za besplatno skidanje. Ukoliko ga neko ima ostavite dole u komentaru da predjem i ova dva dela pa da sklopim celu pricu,do tada cu poceti iz pocetka (opet biggrin ).Naravno ostaje nam da se nadamo novim delovima sa jos boljom grafikom i pricom.

Da li ste vi igrali ovu igricu ako jeste kakvo je vase misljenje o istoj?

⚠️  Mmedia Mreža magazinski deo je otvorenog tipa i svako ko želi može objaviti članak ili vest. Članci u kojima nije naveden autor objave, mmedia mreža ne može snositi odgovornost za objavljeni sadržaj. U slučaju da naiđete na sadržaj koji iz bilo kog razloga smatrate neprikladnim molimo Vas da nam ga prijavite putem forme na ovom linku.